Ozgehasan Gizemabc sezaryen oldum doktorum hastaneden çıkarken sorduğumda2gün sonra kullanmaya baskayabilirsin dedi kullandım ama oraya kesik yere tulbent koy dedi bide terlemesin diye
Papatyam2017 Gizemabc ben sezeryan oldum.3 ay sonra kullan demişti bir gün kullandim ve bagirsaklarimi acayip etkiledi ve biraktim
Gizemabc Sennurkocin ben 30.haftadayım 69 kiloyum. Doğuma kadar 73-75 olursam diye L ve XL beden 2 tane aldım
ozgens Badevehande ben 2. Gün takmaya başladım . Aksine daha rahat oturup kalkmamı sağladı. O bölgeyi tam sardığı için.
Sennurkocin Gizemabc ben korse almaya gittiğimde oradaki kız doğum yaptıktan sonraki kilona göre al dedi ama bilemedim
Badevehande Gizemabc m-l alsaydın keşke xl büyük olmaz mı korseniz amacı bel inceltmek ve toparlamak sonuçta
Gizemabc Badevehande gebelikten önce xs-s giyiyordum. Şimdi l, xl😓 Dediğiniz doğru; ama doğum sonrasında da hemen eski bedenime dönebileceğimi düşünmüyorum her ne kadar bunu istesem de 🤷🏽♀️ Korsenin L, XLsi bile küçük görünüyor gözüme
Ozgehasan Gizemabc 70 le doğum yaptım 15 gün sonra falan tartildim59dum4 5 gün önce yardimcim 58 olmusum faydasını gördüm görenler hiç doğum yapmış giibi değilsin diyorlar