Cnm Benim iki hafta önde 24 haftadayım 26 gibi işte doktor önemli değil zamanla olması gereken haline gelir dedi önde gitmesi sorun değilmiş sadece sonuna doğru haşa öndeyse iri bebek olma ihtimali ve sezeryan oluyormuş korkulacak bişey yok yani bi arkadaşımın böyle bir hafta gidiyor su an 38 gala normali bekliyorlar ama önde gittiği için 39 kızı olucak doktorlar hep adet tarihine göre hareket ediyor 😁