tgbasaritas gulsahklycc uzerlerinde genellikle 30 derece yaziyor ama ben 40 ta yikadim. 40ta yikamaya devam edicem
Tubiorc gulsahklycc benim de ilk gebeliğim daha yıkmaya başlamadım ama en düşük derecede yıkamayı düşünüyorum ben
Melek256 gulsahklycc 30 dk proğramda devir ayarı düşük ( çok sıkıp küçültmesin diye) ısı derecesini yükseltip yıkadım ve yumuşatıcı kullanmadım mis gibi oldular kolay gelsin size şimdiden 🙏🏻🌺
Melek256 gulsahklycc 60 fazla ama devir ayarını düşürüp 30 da yıkayın yani ben öyle yaptım en azından
Svldlrbsy Kısa programa attım ben, çünkü kirli değil zaten o kadar ki tozu gitsin yeter bide buharlı ütü miss gibi olur 🤗 dışarı deil eve serin ama. Deterjan da dalan roxy öneririm kesinlikle. Yumusatıcı kullanmaya gerek bırakmıyo bu deterjan.( Granür sabun)
Tugceee123 gulsahklycc 30 da devirinide 600 yap canım 2 kez durula iyice 60 falan çok fazla hiç gerek yok 🙏