Nisaa11 Kızlar 38+3 haftalığım tam bir saattir bebeğimde aşırı bir hareketlilik var. Ara ara hareketleri çoğalıyor sonra kasılıyor, sonra da vajinama bıçak batması gibi bir ağrı saplanıyor. Belime de öyle. Bilgisi olan yazabilir mi?
Merve_aras Nisaa11 kasılmalar ve bel ağrıları normal ama doğumda bebek hareketsiz oluyor diye biliyorum canım sancın okursa problem eğer rahat edemiyceksen hastaneye gidebilirsin
Nisaa11 Merve_aras hastaneye de erkenden gitmek istemiyorum bugün gitmem nst de yalancı sancılar çıktı. Doktor güzel demişti. Şimdi böyle niye oldu anlamıyorum
Merve_aras Nisaa11 O zaman sıkıntıya girme bunlar normal şeyler sancı olursa kanama ve suyun gelirse sıkıntı olur