Dmrbebek Bugün şokta gördüm kızlar baya güzeldi ve 40tlydi alan var mı acaba sizce iyi mi alınmalı mı
Nihalcakmak58 Dmrbebek ben kizima aldim canim ..yani amann aman cok cesitli zengin bi aktivitesi yok is gorur genede. 😄benim sipamda pek sevmedi zaten oynamadi dogru duzgun kaldirdim bende kardesi oynar insallah .
_zehra_ Dmrbebek bence gereksiz .çocuklar eline alıp oynayamadığı oyuncağı sevmiyor. Onun yerine ses çıkaran ışıklı toplardan alır bayıla bayıla oynarlar 🤗