Blgzr_58 Ben 11+6 mide bulantısı var biraz kokulara hassasiyetim devam ediyor bide bacaklarımda ağrı oluyor
Ozgesn Kızlar ben 9 haftalığım böyle koku hassasiyeti diye bseyler okuyunca kendimi anormal hissediyorum bende 2 hafta önce mide bulantısı be hafif koku hassasiyeti oldu sonrasında hiç olmadı sanki hamile değil gibiyim herkes farklı demek 😊
Handann Ozgesn bende 10+0 m geçen haftaya kadar istifra mide bulantısı çok çektim bu hafta bitti şükür bende boşlukta gibiyim belirtiler bitince bi kötü oluyo insan ☺️
Ozgesn Handann evet bacım sorma bu tip seyler olunca bezgin oluyor insan bitince de tuhafına gidiyor 😊
Ruhsuz 11+1 olıyoruz birazdan nasipse 🤗😍 mide bulantısı baya Bi azaldı, öğürme arada oluyor, bel ve sırt ağrısı başladı, şekerim cıktı hı için diyete başladım ilk zamanlar çok zorlandım ama alıştım hamdolsun, Allahım hepimize saglıklı hayırlı bir sekılde evladımıza kavusturmayı nasip etsin Rabbim 🤲🤲🤲Dileyen herkese nasip etsin İnşAllah