annemsii ben yaptırdım perişan oldum ac şekilde neyse sekerim fırladı tabi içinde onu sonra dahiliye çıktım 1 ay kontrol et dediler diyet verdiler ve şeker felan da yok ailede
Sonra ben evde 1 ay kontrol ettim şeker aleti aldım ama diyet yapmadım üstüne sinirden eve gelip evde actigim.boregi yedim 😁 baktim 1 ay hiçbirşeyin.uok hastanedeki değere çıkmıyor çok şükür bebegim oldu ve 3065 gram demek diyet yapsam ne kadar olacaktı ama karar sizin tabi