Anne18 rabbim eğer sonunu iyi yapacaksa kucağına sağlıklı şekilde almak nasip olacak ise güzel günler göreceksen hamilelik versin edebilcegim dua sadece bu..
Çünkü 5 hamilelik geçirdim 1 kızım var çok şükür ötekiler nasip olmadı o yüzden hayırlı olacak ise hamile kal🤲