Rezzan 22 haftalık olduk biz geçen hafta gttim 410 gr dedi kg gitgide şişiyorum karnım baya ben burdayım dıyo 3 çoçuğum olucak 6 şubartta sezeryanım 🤲🏻🤗
Hamileanneler_25 Rezzan hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah sağ salim bizimde 21+3 450 gram 😍 şubatın 14 yada 22 sinde doğum nasipse