Uadmr Selam kızlar benim beta hcg değerim 2248 bugün doktor keseyi görmedi yarın birdaha gel dedi yumurtlamam 22 ve 23 ücüydu sizce ne zaman görebilirim birde bu ay yeni kist oluştu bende sizce bir zararı olur mu gebeliğime yardımcı olur musunuz
Unlcsk Uadmr değerin gayet iyi bence canım anca görünür ben ilk gebeliğimi öğrendiğim de 1229du 1 hafta sonra gittim kese göründü çok şükür korkma senin de görünür