Durukayra Merhabalar gece uyurken çok terliyor musunuz?ben uyandigimda sanki bir kova su dökülmüş gibi terliyorum😔 çok kalın giyinmemde ama çözemedim sizler ne durumdasınız?
Kimyagercik Durukayra bende oyleyim dr menepozda olanlari anlarsin dedi adet olamadigin icin oldugunu soyledi
Durukayra Haticeee bebeginizin cinsiyeti belli mi bana 12 haftalikken erkek dedi snra 15 haftalikken kiz dedi ama sonra 20 de en net sonuc cikar o zaman detaylida soyleyebilirim demisti bekliyoz bakalim saglikli olsunlarda bebislerimiz
Durukayra Kimyagercik ben gebe kalmadan önce çok üşüyen biriydim gebe kaldıktan sonra özellikle 2 3 haftadır gece terlemem cok oluyor sırılsıklam oluyorum