Muneweralp Kubraaa1 benim 12. Hafta dolunca folik asiti bıraktırdı doktorum ona başlattı o zamandan beride kullanıyorum şu anda 21 haftadayım bir de ek kan ilacı kullanıyorum
hndgkct Kubraaa1 merhaba canım ben 4+3 üm cuma günü gittiğimde ilk öğrendiğim gün başlattı doktorum hergün bir tane içiyorum canım
ipekworld Kubraaa1 doktorum bana 12. Haftada folik asiti bıraktırıp 16. Haftada Demir hapı ve imom a baslatmıstı
Gigi89 Bende 12. Haftada folik asidi bırak dedi. 16. Haftada falan imom a başladım. Her gün iç dedi. İki haftadır içiyorum. Ama iki günde bir mi içsem diyorum ya her gün içmek sinirimi bozuyor😂 neden bilmiyorum.
suleadibelli_77 Pmbyy iştah açtığı doğru bu yüzden ben gece yatmadan önce içiyorum gece uyanıp uyuyamazsam vay Halime uyursam sıkımtı yok
Brnsl Kubraaa1 12. Haftada içmeye başladım bende doktorum normal folik asiti bıraktırmıştı. Günde 1 içiyorum bazen almayı unutunca bir gün aksıyor tabi 😍
Fadime3543 Banada doktorum 6+3 haftalıkken vermişti bebeğimi besleyemiyorum mide bulantısından demiştim vermişti bende bir gün kullanıyorum bir gün kullanmıyorum çünkü kokusu mide mi bulandırıyor doktora söyledim sorun olmaz dedi
gamze94 Kubraaa1 bana da takviye olarak vermişti imom follidoce folik asit kullanıyorum bir de. 7+3 şuan