Tugraninannesi Minanin_Annesi ben kakao yağı ve ek yağlardan kullanıyorum sıvı olarak kullanıyorum yalnız kokusu çok ağır
ipeksfr Tugraninannesi bendede sıvı var dediğiniz gibi kokusu bütün evi sarıyor ve geçmiyor. Umarm işr yarıyordur☺