Esra2019 Kaantoprak bende merak ediyorum spinal olanlarda sonradan baş ağrısı oluyormuş bilen birileri yazar umarım
Beybitooo Kaantoprak epidural normal Doğum yapanlar sancısız yapsın diye kullanılıyor spinal sezaryen da anestezi istemeyenlerde kullanılıyor diye biliyorum
cimcimem Kaantoprak spinal oldum baş ya da bel ağrısı olmadı iğnesi zaten kola takılan damar yolu kadar bile acıtmıyo vurulurken hareketsiz durmanız çok önemli epiduralle farkını bilmiyorum ama ben de spinali tavsiye edebilirim size.
Bereninannesiiii Bende pek anlamıyorum ama ben spinal oldum ve memnun kaldım onu söyleyebilirim sadece
Bereninannesiiii Esra2019 olmadı bende canım herkeste olucak diye bişey yok ama kahve içmiştim belki onun etkisi vardır
Beybitooo Esra2019 bende efsane bas agrisi yaptı 1 ay ayni saatte giren bir agriydi ve sadece nescafe hafifletiyordu ilaç falan etki etmiyordu ama 1 ay sonra geçti bel agrisi kaldı
Kaantoprak Çok çok teşekkür ederim ☺️ Gerçekten bele vurulurken iğne hissetmiyor musunuz belin hep daha çok açılacağını düşünürdüm ☺️☺️☺️
filiz08 Epidural normal doğumda kullanılan bir yöntem .Spinal belden aşağı uyuşma olarak bilinen operasyon.(ikisinide yaşamadım genel aneztezi aldım)