Naznaz
Neslihan hanım, ilk haftalarda gittiğimde direk Bebek kilolu olursa sezeryan olursun die konuşunca yani daha ilk haftalardan böle diyince istemedim sonuçta 3.5 kilo olup normal doguranda var bu yapıyla alakalı biraz zamanı gelince konuşabilirdi. Bide gece normal Doğum olursa giremeyeceğini söylemişti , biraz başından savar gibi davranıyor . Tabiki yoğunluktan ama Yeliz hanım daha açıklayıcı , daha ilgili geldi bana .