Nurrrs Adetime 3 gün var koyu renkte çok az kanamam oldu bildiğimiz adet gibi değil ama çok belim ağrıyor yerleşme kanaması olabilir mi
Aynur63 Nurrrs cnm genelde yerleşme kanaması koyu olmaz açık pembe olur bekle biraz daha devamı gelmezse belki de yerleşmedir benim yerleşme kanamamda çok açık pembeydi ve acaip bel ağrım olmuştu kopcak gibi inş hamilesindir🤲🏻
Unlcsk Canım benim de kahverengiye dönük bir renk oldu adetime iki gün vardı. Sonra gebe olduğumu öğrendim senin de öyledir inşallah