Esra_benzek ya ne güzel canım bıraktığına sevindim bende günde 2 paket içen biriydim öğrenir öğrenmez bi iki tane içtin içim içimi yedi bıraktım 5.ayımda düştü aklıma iki haftada üç haftada bir içtim bi baktım 7.ayımda ben her gğn abartılı içiyorum nikotinide fazla bazı olaylardan dolayı kaptırmışım kendimi 😞 bırakcam minicik bebeğime ne hakkım var bunu yapmaya dedim onun ciğerleri minicik nasıl dayancak şimdi aklıma geliyor 34 oldum ama içmiyorum uyuyorum başka şey yiyiyorum ve başardım eskisi gibi görünce aklımdan çıkmamazlık olmıyor hayal ediyorum bebeğimin kucağımda bana gülümsediğini mimiklerini vs bende kurtuldum çok şükür inşallah bi daha başlamayız bu pisliğe🙏🏻🥰