hlmc Kızlar bugün doktora gittim vajinal muayene ile 10 mm kese göründü ama içi boştu bebek görünmedi 5+2 deyim. Normal mi acaba tedirgin oldum :/ sizlerde nasıl oldu acaba
Mervesbaby hlmc çok normal ben 5+1 de üstten muayenede kese görmüştüm. 6+1 de de yine üstten muayenede bebek ve kalp atışı gördüm. 1-2 hafta daha sabredin.
Ryhnn hlmc 8-7 haftaya kadar normal.diye biliyorum bende aynısını yaşadım kan değerinde düşüktü çıkmıştı kesenin dolu olmasını gozlemledik
Gizemabc hlmc içi boş diye doktor mu söyledi yoksa siz mi içinde bir şey göremeyip boş olduğunu düşündünüz?
hlmc Gizemabc doktor 10 mm kese ölçtü ve şuan içinde bişey göremiyorum boş haftaya tekrar bakalım dedi
Merveymiss hlmc canım sakin ol benim 2 nci gebeliğim şuanda 5+2 yim. Dr henüz kese gözükmez 1 hafta sonra alttan muayenede gözükür dedi. Yani 1 hafta 10 gün bekle öyle git genelde keseyi boş görüyorlar erken olduğu için.
Beyzanurlina hlmc 4+5 haftalıkken ögrendım gebelıgımı o an doktora gittimde nokta kadar kesem vardı değerim 2700 dü 8. Hafta gittim tekrar o zaman gorduk kalp atışınıda net duyduk kuzum içini ferah tut 😘
Gizemabc hlmc doktorunuz biraz endişelendirici konuşturmuş. Biz de ilk keseyi görüp bebeği görememiştik. Doktorumuz o zaman şuan bebeği görmek için erken, ilerleyen haftalarda görünecektir demişti.
zelis63 hlmc korkma canm yerinde olsam 8. Haftada giderim bazılarının geç duyabiliyor kuZenımda 5de gitti onada aynı şeyi söylediler çok şükür şimdi 1 yaşında kızı var
superrmomy hlmc canim kesenin belirli bi boyuta gelmesi lazım ki günümüzde ki cihazlarda bebek gorunsun bu da 6. Hafta sonlarina denk geliyor bu haftada sadece keseyi gormen cok normal
sevgitekes hlmc normal 6-7 haftada bebek görünür 5+3 te keseyi gördüm iyice bekledim iki hafta sonra kalp atışını duydum ilki boş gebelikti
hlmc sevgitekes boş gebeliğinizde ne gibi belirtiler yaşadınız acaba. Beta nız düzenli artıyor muydu yine. Veya ağrınız bulantınız varmıydı
SEVTAP3418 sevgitekes boş gebelikten sonra nasıl bir tedavi gördünüz acaba yada kullandığınız bir ilaç oldu mu bende geçirdim 2 defa boş gebelik
sevgitekes hlmc herşeyi normal gebelik gibiydi hiçbir belirti yoktu boş gebelik olduğundan be tam da yükselmişti kese düşmedi kanama da olmadı mecbur kürtaj oldum
sevgitekes SEVTAP3418 hiçbir tedavi görmedim ilk gebelikti kendim korundum bir adet sonra gebe kalmıştım tekrarlarsa tedavi gerekir demişti doktorum folik asiti bırakmadım sadece