Tz1 canim bak kendini sartlamissin normal olsun veya normal olucak diye sanirim hic kendini buruk hissetme ne guzel yavrunu kucaklayacaksin🤗hakkinda hayirlisi buymus demekki guzelim😘hic uzulmee .sezeryanda olsa normal de olsa isin sonu muazzam bi mutluluk bole dusun ikiside ayni kapi; yani sezeryanda da korkma spinal daha iyi senin icin birebir icindeki mucizenin dogusuna sahit ol op kokla ohhhh missss😊Allah yar yardimcin olsun saglicakla kavus insallah..