Sevilaylayyy [bilinmeyen] canım cinsiyet 11.haftadan itibaren belli olmaya başlıyor fakat erken haftalarda cinsiyet yanılması olabiliyor en iyi 16.haftada öğrenilir çünkü vücudu daha da olgunlaşmış oluyor 👍🏻😊
Zeze03 [bilinmeyen] erkeklik hormonu cnm 11+3 bana erkek gibi demişti erkekse belli olur cinsiyetiniz
Zezell [bilinmeyen] Yok canım 14de daha yüksek ihtimal söylerler 16da kesin belli olur...sen kendinde güvenemezsin zaten çünkü hep ihtimalle konuşurlar.