zeyn_ canım bende aynıydım doktor bi il vermişti geçmedi. sonrasında daha kuvvetli bi ilaç verdi şuan bende 8+0ım ama hala devam ediyor kusmalarım bulantım ilacı aldığım için rahat yemek yiyebiliyorum artık. ismini vermeyim seni yönlendirmeyim ama sen doktoruna danış canım