Serpil02 kuzum benım korkum vardı vede 2 gebelik yaşadım ikisindede kayıp yaşadım nasip olmadı doktorum hıc bır sıkıntımızın olmadıgını söyledi ama rüyalar çok görüyordum korkuyordum evden korkuyordum sonra dergaha gıttım ordan bi hoca tavsıye ettiler gittim okudu beni ve bi şey içirdi 3 gun soğan biber tatlı seyler yeme tavuk et yıyebılırsın dedi sonra zaten 3 gun geçti geri yemeğe başladım su okudu onu içiyorum hep inşallah şifa bulursun kuzum ama sana çok uzun bi süre vermişler onlar sağlıklı yicekler aslında yenilmesi gerekiyor kuzum bi doktorada danış derim korkun içinde kendini okut Allahın ıznıyle hiç birşey olmaz 🙏 bu arada ben ıstanbulda yaşıyorum istanbulda bi yere gitmiştim kuzum