Ayseirmak Doğum hikâyeleri okuyup okuyup acaba benim hikayem nasıl olacak diyordum hem doğum hikayemi hemde sonrasında ki süreci aşırı merak ediyordum herkes gibi bu zamana kadar kontrollerine hep kendim gittim aracımla hatta şaka bi yana kendim gidicem heralde doğuma derdim neyse anlatıyorum😂 Ayrıntılı ultrason da tek arter tek ven çıkmıştı bu demek oluyor ki kısaca bebeğim iki damarla besin alması gerekirken tek damarla besin alıyordu ve su alımı önerdiler ama ben aldırmadım kalbimi hep ferah tuttum gelişme geriliği yapabilir dediler ben hep iyi düşündüm kilo alımı normal gelişimi normal seyreden minyon bir bebeğim vardı 38+7 olmuştuk ama hala en ufak bir yalancı sancı hissetmiyordum doğuma ait hiç bir belirti yoktu sanki 32 haftalik gibi hissediyordum kendimi kendi kendime hep şey diyorsun 41i bekler heralde bizim ufaklık yerinde rahat 👼😊 ama artık gelsin istiyordum merak ediyorum neyse 2 ekim çarşamba günü evimi sildim süpürdüm koltuk bile çektim irem derici hadi gel şarkısını açtım ve dedim ki annecim evi sildim süpürdüm gelebilirsin artık😂 ama umudum da yok çünkü en ufak bir ağırlık bile yok bende daha aşağa bile inmemişti 3 ekim perşembe kontrolüm vardı bir güzel kendim gittim hastahaneye muayne olup eve gidicem güya ama doğuma gitmişim karın çevresi geriliği zaten vardi ama 1 buçuk hafta falandı ama doktor dedi ki karın çevresi 35+3 artık riske atmayalım ve seni yatıralım bi an şok oldum heyecan telaş sevinç hepsi birbirine karıştı ağladım hemde suni sancıdan deli gibi korkuyordum kendimi hep normale hazırlamıştım pskolojik olarak ve beden olarak yatışım yapıldı alttan muayne edildi 1 cm dedi ve bir ilacı alttan muayne de verdi adını bilmiyorum suni değil dediler ama yumuşatıcı ve şancı yapıcı bir ilaçtı adetin ilk günü gibi saatler geçti kaç kez elle muayne oldum ve sürekli yürüdüm squat yapmaya çalıştım nstde 50leri görmüştüm sancı olarak ama 24 saatte 2.40 açılma olmuştu 5 6 litre serum aldım artık ne benim ne bebeğinin gücü vardı ve seni sezeryana aliyoruz dediler artik sancidan duramiyordum ve spinal anesteziyle doğum yaptım 3 dk içinde minik mucizemi gördüm içim rahatladı tabiki göz yaşlarıma engel olamadım zor bir süreçti ama çok zor değil herşeye değer evlat kokusu rabbim isteyen herkese nasip etsin sağ salim kucağıma aldım. 👶🤱🦄☺
oknshr Ayseirmak allah analı babalı büyütsün😊 benim bebeğimdede tek arter tek ven durumu var postunuzu görünce çok sevindim umarım bende sağlıkla zamanında alırım bebeğimi kucağıma☺kilo olarak nasıldı bebeğiniz bu durumda ufak oluyormuş bebekler ?
Yigitbebek Ayseirmak bizimde tek arter tek ven 36+3teyiz gribim çok kötüyüm kafamı kaldıramıorum postu nu okuyunca içim rahatladı ömür boyu sağlıkla mutlulukla kalın inş darısı başımıza inş
Hasisinmelegi Ayseirmak bende tek arter tek ven olarak soruyorum 30. Haftamdayim gelişimi güzel dedi 1300 kilosu acaba sen hatrliyormusun o haftalarda kilosu nasildi? 35 haftadan sonra mı gerilemeye başlıyor?
Arzuu35 Allah anali babali buyutsun. Bebeğinizin karin cevresi geriymis benimde oyle dogunca nasil sadece zayif mi oldu?
Ayseirmak Arzuu35 2635 gram doğdu biraz minyon ama 10 günde 500 gram aldık azimle emzirdim sarılık sorunu var Inşallah oda geçicek 😊
Ayseirmak oknshr evet tek arter tek ven konusunda burası biraz az bilgi veriyor 2635 gram doğdu evet biraz minyon doğdu 😊
Kimyageraylon Benimde tek arter bende 26. Haftamdayım sizin hikayenizi okuyunca çok mutlu oldum çok teşekkürler 🥰. Ama benim doktor kilonun gayet iyi olduğunu söyledi ve hafta olarak önden gidiyorum
Ayseirmak Kimyageraylon bende hep ortalamalarda seyrettim sadece minyondu ama 34 35 den sonra karın cevresi geriledi sık kontrolde olmak gerekiyor sadece 😊 sağ salim kucagina al inşallah sende
Hasisinmelegi Kimyageraylon şimdilik benimde haftasina gore gelişimi ve kilosu iyi 30. Haftamdayim 1300 kilosu benimde merak ettiğim bu son haftalarda mi gerileme oluyor acaba yoksa ilk baştan beri karın çevresinde veya gelişiminde gerilik mi oluyor?
Ayseirmak Yigitbebek âmin cümlemizinki inşallah sende sağ salim kucagina alırsın korkma Allahın izniyle 😊
Anastasia Tek ben tek arter tek yumurta ikizlerine hamileyim. Damar yapısından dolayı bizdende su almak istediler. Yaptırmadım. Doğum hikayenizi görünce çok sevindim. Rabbim hepimizin evladına sağlık şifa nasip etsin 🙏
cnshllcnplt Merhaba, sağlıkla büyütün bebeğinizi🙏🏻 bizim de arterlerden biri dirençli 37+4 teyiz kilosu iyi ama doğum sırasında oksijen sıkıntısı olabilir dedi doktorumuz sezaryenle alacak sanırım ben de normal doğum istiyordum ama hayırlısı🙏🏻
Ayseirmak cnshllcnplt bende normali çok istedim ama olmadi sana gelsinde nasıl geldiğinin bir önemi kalmıyor zaten 😊 sağ salim kucagina al sende inşallah
oknshr Ayseirmak Sağlıkla almışsınız kucağına çok şükür o toparlar daha annesi bende 2200 doğmuşum belki benimde tek arter tek vendi kızım bana çekmiş tabi o zamanlar böyle şeyler yok😊