laboratuvarbebegi1 Kızlar tüp bebekle 30 haftalık hamileyim kilosu 1600 dedi çok kasılmalarım oluyordu kasığımda ve alt tarafta bazen yürümemi engelliyor doğrulamıyorum nstye bağladı doktorum sancı açılma yok korkma dedi arkadan bi fitil verdi birde hap 4 de iğne verdi ciğer geliştirici ultrasonda bir sıkıntı yoktu suyu herşeyi güzel dedi vitamin de kullanıyorum meyve çok tüketiyorum günlük ceviz yiyorum ve süt içiyorum 1 kase yoğurt yiyorum ağrılar sizde de oluyor mu ki neden böyle oluyor ya 😏
Askkk5151 laboratuvarbebegi1 benimde 30 haftalık canım ama 1400 gram bebeğe neler yediniz kilo aldıran doktor normal dedi ama Yinede neler kilo aldırır bilemiyorum
Askkk5151 laboratuvarbebegi1 bide ağrılarım benimde çok kasılmam falanda oldu ama yavaş yavaş büyüdüğü için oluyor sanırım artık idrara bile baskı yapıyor bazen
HNur_06 laboratuvarbebegi1 bende de var. Bazen öyle bir sancı giriyor ki olduğum yerde kalıyorum. Benimki kız olduğu için kasıklarıma çok yakın o yüzden böyle oluyor
Esra2019 laboratuvarbebegi1 bende 30. Haftadayım bendede kasık ağrısı çok oluyor günden güne artıyor. Doktora en son söylediğimde 1 ay önce falan bebek baskı yapıyor büyüdükçe normal demişti. Magnorm vermişti sabah akşam iç diye önceleri etki ediyordu ama şimdi pek etkisi yok bende doktora gidince tekrar sorucam. Kendime çok yormamaya çalışıyorum ayakta durunca daha çok ağrıyor
laboratuvarbebegi1 Askkk5151 Canım hep ceviz yoğurt süt meyve tüketiyorum 🙏 ya yüreyemiyorum bazen öyle bir ağrı giriyor ki
Gizemabc Askkk5151 süt, yoğurt, kuruyemiş bir de kaşar peyniri kilo aldırıyor diyorlar. Ama bence peynirin her türlüsü bebeğe kilo aldırır. Ben de 1 hafta önce doktora göründüm; 1340 gr normal demişti
HNur_06 Gizemabc en başından beri kasıklarımdaydı çünkü. Genelde kızlar hep aşağıda yayvan büyüdükleri için böyle sıkıntılar oluyor
laboratuvarbebegi1 Gizemabc evet canım baş aşağı tarafa doğru böbrek ciğer herşey normal seyirde dedi
Ezgi90 Ben 32. Haftadayım kilosu 1680 gr. Ne yapsam kilo aldıramıyorum ☹️ Çok üzülüyorum artık. Bence bu haftalardan sonra kasık ağrıları normal. Benimde çok oluyor. Doktorum dinlendiğin zaman geçiyorsa bir problem yok dedi.
Askkk5151 Ezgi90 bende kilo alması için uğraşıyorum ama olmuyor sanırım muz aldırır diyorlardı muz yediğim aylarda kilosu önden gitmişti diyetisyen yasakladı çok kilo alıyorsun diye ama yeniden yemeye başlayacam
Askkk5151 @laboratuvarbebegi1# aynı şekilde tüketiyorum ama çok hareket ediyorum ve et tavuk yumurta hiç yiyemiyorjm ondan mı acaba
Hatice38Elya Kızlar bnde 30 haftadaym bnm de makatım çok ağriyor. Sanki doğum yapacak gibi ağriyor makatım :(((
Mmaside Bende 31 haftalığım aynı şikayet bende de var kasıklarımın ağrısından yürümek işkence geliyo bazen en son 28 haftalıkken gitmiştim daha bu ayın sonunda gidicem kontrole. Ama bu haftadan sonra rahim kendini doğuma hazırladığı için kasılmalar olabiliyormuş diye duydum hep
duyguyilmaz Kizlar rahim olayina ultrasondan bakabiliyolar mi? Yani uzunluk iyiyse aciklik yok mu demek? Ben de 29+1deyim benim de toplaninca solda toplaniyo, agri sizi yok cok sukur ama insan korkuyo yinede. Doktorum rahim artik doguma hazirlik yapiyo diyo ama iste😥