_zehra_
Burda çok araştırdım bulantiya ne ıyi gelir diye . Ilaç ta kullandım ama fayda etmedi. Bu gun toz zencefil deniyim dedim. Gerçekten bende ise yaradı.yemek bile görmek istemezken canım cips ve çikolata çekti. Yedim ve temizlik yaptım hala bulantı yok. Bazıları düşüğe neden olur demiş. Bazıları tazesini önermiş. Bazıları çok faydalı demiş. Her doktor da farklı şey söylemiş . Tercih sizin bana iyi geldi çok şükür temizliği bile ozlemisim🤪 yarim çay kaşığı toz zencefili yarim cay bardağı ılık suya karıştırıp içtim. Nolur bidaha olmasin🤲