Tuba_ korkma canım benim bebeğimde de vardı detaylıya girdim orda da çıktı fetal eko çektir dediler onuda yaptım orda da parlaklık çıktı daha sonra böbrekte büyümede çıktı 32. Haftada doktorum bi baktı parlaklık kaybolmuş dedi 🤗 içini ferah tut bebişin erkekse olabiliyormuş