Busemertcan
Yarın Doğuma gidiyorum ilk önce benden dualarınızı eksik etmezseniz sevinirim benim dualarımda sizlerle olcak 🙏🏻🤗 ben doğumumu genel anestezi istiyorum doktorumda spinalda ısrarcı ilk başta öyle konuşmuştuk aslında ailemde çok taraftar değil spinal olmama ilerde bel ağrısı yapar felç kalma riski var diyorlar hayatımızın her anı risk aslında genel anestezide de uyanmama şansım var ama onların bu kadar yoğun bi şekilde ısrar etmesi korkutuyor beni spinal Doğum yapıp bi sıkıntı yaşayan varmı