Togeppy ben Esentepe hastanesinde emel Altundağ a gidiyorum çok memnunun çok naif kibar bir doktor ilgili ayrıca istediğin soruları sorabilirsin randevu saatinde de hemen hemen zamanında giriyorsun bekleme olmuyor bende evim yakın olduğu için tercih etmiştim