Biryabanci1 Evet arkadaşlar bebeğimin kilosu 2900/3000 arası normal kontrole geldim ve bebeğimin sıvısının az olduğunu bulanık olduğunu öğrendim 2 haftadır sıvı akıntım vardı ama herkes olur öyle normal dedi önmesemedim.. Şuan yatış yapıldı duanıza talibim :) Doğum başlatıcaz ama ilk serum tedavisi uygulayacak denildi.. (Ben yaşadım diye sizde yaşıcaksınız diye birşey yok hiç üzülmeyin bu postu sizi üzmek için açmadım. Stres etmenize gerek yok herşey olacağına varır sadece dua istiyorum)..
duyguozz26 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin, nasıl sızıntı şeklinde vardı benimde idrardan sonra peçeteyeveya çamaşırıma şeffaf az az sıvı geliyor haftaya kontrolüm bende önemsemedim pek ama
Biryabanci1 duyguozz26 Canım akıntıyla beraber geliyordu sıvı şekildeydi bazen akıntı gelemdiğinde de peçetede sıvı vardı böyle nemli yapıyor peçeteyi bildiğimiz su gibi değildi. Sızıntı şekilde geldiği için belki öyleydi..
duyguozz26 Biryabanci1 ya benim öylede oldu ama 2 3 kez, bende bacaklarımdan terliyo sanıyorum ki 9 kilo aldım yani öyle kiloluda değilim ona rağmen nasıl terletiyor diyordum ben bu hafta gideyim kontrole sağlama aliyim 🙏🏻🙏🏻🙄
duyguozz26 Biryabanci1 ayyyy iyiki açmışsın postu çok saol, sanada çok çok geçmiş olsun, dualarım sizinle 🙏🏻🙏🏻😇