Tulaymustafa Kızlar merhaba ben 37 haftalık oldum. Bu haftaya kadar geçirdiğim hamilelikte kusma falan yaşamadım ta ki düne kadar bugünlerde mide bulantım ve mide ekşimem çok fazla var. Mideme bişey oturmuş gibi. Bebek geliştiği için mideme baskı mı uyguluyor yoksa doğum belirtisi mi merak ettim.
Tulaymustafa Esra_ss canım aşırı derecede öksürtüyor bu durum beni öksürük ve mide bulantısı akşimesiyle bu hafta zorluyor beni.