ilknuryzc1 bu konuda bir şey diyemem. Annenin yaşı, ailedeki genetik yatkınlıklar, bebeğin muayenesindeki durumlara göre çok önemli olabiliyor. Ben ikili yaptırmadım. Down riski çıksa dahi sonlandırmayı düşünmezdim. Ve bir risk olması durumunda bebeğe anne karnında ve doğduğunda bir acil müdahaleye bu test ile karar verilmediğini öğrendim. O zaman kendi adıma ihtiyaç duymadım teste. Ama eğer bir down riski varsa aldırmam ama bu bebekler özel bebekler ben kendimi doğuma kadar eğitirim, psikolojimi hazırlarım diyenler için bu test yapılmalı. Doğduğunda sağlıklı olursa ne güzel bir sevinç olur, beklendiği gibi down çıkarsa ben şok olmam ve nasıl davranacağımı biliyor olurum diyenlere çok hak veriyorum. Ben şeker yüklemesi detaylı ultrasonun çok önemli olduğunu düşünüyorum. Onları yaptırdım.