Minion_anne Merhaba yeni üye oldum😝2. Gebeliğim son bir haftadır hareketleri gayet net bir şekilde hissediyorum hatta dün eşim bile hissetti. Herkes saçmalama gazdır o falan diyor da onu ayırt edemeyecek biri değilim. Var mı benimke aynı durumda olan bu arada doktor zaten haftasına gore ilerde demişti bu iyi bişeydir sanırım🤔
Dmlakkayaa Minion_anne ben de sizin haftalarınızdayken hissetmeye başlamıştım erken hissedenlerdenim. Bebeğim de erkek :) gaz değildir yani bebektir bu haftalarda hissedilebilir :) şu an 28+1 olduk dalgalanıyor artık karnım 😂😂
Nurcan6148 Minion_anne Bende ilkinde 22 haftalık falandı hissettiğimde.2.de 16 haftamda bariz bir şekilde hissediyordum.
Deletedmom0810 Minion_anne 2. Gebeliklerde 16. Haftadan itibaren hissedilmesi normal zaten canım gaz değil direkt olarak bebiş hareketleri 💕🥰
shsn Minion_anne bende sen,m gibi erken hissedenlerdenim hatta bende eşime hissettirmiştim. benimde kız. fıkır fıkır prenses gelecek inş :) 30 haftalık olduk hala hareketlidir prensesim :)
Minion_anne Dmlakkayaa ay ne kadar güzel yaaaa durmadan oynasın istiyorum😅Bizim de kız olacak nasipse 2. Prensesimiz geliyo
Minion_anne Nurcan6148 Yani demek ki herkes de farklı olabiliyor. Kilo aldınız mı acaba yada kaç kilo?
Minion_anne Nurcan6148 Ne kadar güzel darısı başıma sadece 1kilo aldım ama ödüm kopuyo ilkinde 22 kilo aldım her ne kadar emzirme döneminde hepsini vermiş olsam da yine de ödüm kopuyo😩
Yagmuricenkiz Ben ben de çok erken hissetmiştim, ilk gebeliğim. Doktorum normal demişti. Benim rahmim, ne derler çok karnıma yakın oldu oldu hep. Çocuk parmağını oynatsa hissederim
Gizoo Minion_anne ilk gebeliğim ve bende 17. haftada hissetmiştim ve kesinlikle gaz hareketinden çok Farklı oluyor net ayırt ediliyor 👍🏼
H1z2a3 Minion_anne canım bn 19+5 oldum bir kaş defa hafiften hissetim hala emin bile değilim bebek olduğuna 😅 zaten değişik bi bebek bu 😂kaç defa gittik göstermiyor yüzünü kendini merak içindeyim nasıl birşey olacak diye 😅