GizemUzun Kızlar 2 gün önce bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ilk defa bugün ütüledim ama Kıyafetleri çok sert Dalinin granüllü sabun deterjanını kullandım ama yumuşacık olması gerekirken sert sert oldu sizde neyden kaynaklı olabilir ?
Tugceee123 GizemUzun çift durulama yapsaydın canım zaten yumuşatıcı kullanmak bebekte alerjiye sebep oluyor çoğu zaman iyi yapmışsın kullanmamakla
GizemUzun Derderya ilk gebeliğim olduğu için hep araştırdım çevremde ki yeni Doğum yapan kişilere sordum gerek yok ben kullanmadım dedikleri için bende kullanmadım 😏
Mr1517 GizemUzun deterjandan kaynaklı ozaman ben roxy dalan kullanıyorum toz gayet yumuşak yapıyor yumuşatıcı parfüm gibi koktuğu için tavsiye etmem çok mu koydun yada deterjanı ?
Esradmr1 Dalin Yumuşatıcıyla düşük devirde yıkadım ve ütüledim yumuşacık ve mis gibi koktu tavsiye ederim
GizemUzun Mr1517 ilk yıkamada evet biraz fazla kaçırdım daha sonraki yıkamalarda çok az koyduklarım da aynı
Kubraoyku Bence yumuşatıcı kullanmayın içinde parfüm var. Bebekler için uygun değil. Ben unibayb’nin sıvı deterjanıyla yıkadım herhangi bi sertleşme olmadı gayet yumuşaklar. Tavsiye ederim
GizemUzun Kubraoyku çevremdekiler de tavsiye etmedi zaten granüllü deterjanı da çok araştırıp aldım tavsiye üzerine ama işe yaramadı maalesef .
Tulaymustafa Canım bende dalinle yıkadım geçen ilk başta banada çok sert gelmişti ama sonra yumuşadı bide ütüledim tam oldu
Edaa3595 Mr1517 dalan roxy nin hangisini kullanıyorsunuz gül bahçesi mi lavanta mi bende ondan almak istiyorum ama sadesi yok sanırım kafam allak bullak oldu anlıcanız ne alayım bilemedim 😏🙂
Edaa3595 Mr1517 ay pardon gül bahçesi değil bahar çicekeriymiş ben marketlerde ya bahar çiçekleri ya lavanta özlü olanını görüyorum sadesi yok mu bu dalan roxy nin onu sormak istedim size hangisini kullanıyorsunuz diye öğrenmek istedim
Myisland GizemUzun deterjandan kaynakli canim sanirim. Ben dalinin sivi deterjanini kullaniyorum yumusak bi problem yaşamıyorum. Yumusativilar bebege zararlı kızım 15 aylık yumuşatıcı hiç kullanmadim
Cigdem07 GizemUzun Canım yumuşatıcı koy o zaman sert olmaz zaten ağzına kadar koymana gerek yok bi kapak yetiyo. Granürlü detarjan ve yumuşatıcı kullanmıştım ben gayet yumuşak ve mis gibi kokuyo
yigitmom_ GizemUzun canim bende dalin toz granul sabunla 30 derece hassas yıkama cift durulama yaparak yikadim yumusatici kullanmadim ama yumusacik kiyafetleri