IremSare Merhabaa idrarda şeker çıkması korkulacak bir durum mu ? 35+4 haftalık hamileyim, hamileliğimden önce sekerim vardı(ailemde de var) ilaç ve diyetle düzene girdi, 28.haftamda 75ml şeker testi yaptık gayet güzel cıktı ve bu arada şeker takibimi bırakmadım ara ara yapiyordum. Bugün sağlık ocağına gittim idrarda şeker cıktı yarın sabah kan vericem ordaki değerlerime de bakılacak ama tedirgin oldum 😐
Mervedmnt Ben de 25. Haftamda devlette idrar tahlili yaptırmıştım ve idrarımda glikoz değerim yüksek çıkmıştı hemen 75g şeker testi yapıldı şükür sonucum iyi çıktı. Devlet hastanesindeki doktor glikozun yüksek çıkmasına bir anlam veremedi. Özeldeki doktorum da hamilelikte böbreklerin geçirgen olduğunu bu durumun normal olduğunu söyledi, 30 haftalığım hala bir sıkıntımız yok şükür.
IremSare Mervedmnt Çok geçmiş olsun size de 🙏 2 hafta sonra doktor kontrolüm var doktorumla tekrar konuşayım bende neden bu şekilde çıktığına dair 😓