Nzziss ben 34 beden biriydim.36 oldum buyuk boy mu alsam rahat ederım dedım.hayır 36-42 olan bedeni almalısınız.42-50 olan bedeni daha büyük beden kullanan kadınlar alıyor dedi.zaten 36 aldıgım bıle 42 beden olan kadına bıle oluyor.neden gıdıp 42-50 yi alayım