fundaunal46 Arkadaşlar yarın randevum var banada dua edin de şu sezaryen sonrası normal doğum olması için karar çıksın hastaneden 😍😍😍😍 sezaryenli canım annelerimize örnek olmak istiyorum , normal doğuma teşvik amacli. Mecburi sezaryen arası 22 ay , 💫💫💫
Birhamis Aaa cok erken degilmi yaa bes sene aralık olması lazım dıye duymustum tabı kulaktan dolma bilgilerle doktorun böyle bişeyi kabul ederse ve ugrasırsa süperrr insallah olurr sag salim alırsın kucagına normal dogumla 🤗
fundaunal46 Birhamis canım çok teşekkür ederim valla benim doktorum 1 yıl sonra hamile kalabilirsin dedi kaldım, şimdide normal yapacaksin diyo... Bakalım yarin hastanede karar alinacak muayene edilip Almanlar biraz farkli insallah normal dogum onaylanir. 😍😍😍😍
fundaunal46 okem ne alaka ? Her zaman mecburi olduktan sonra onunda bir doğum şekli olduğunu savundum. Profilime bakıp geçmiş yorumları görebilirsiniz. Burdaki şuan amacım farkli. Sezaryen den sonra kadınların normal doğum yapabilecekleerini göstermek... bu olay bambaska. Ve de ben zannetmiyorumki her kadın normal.dogum istemesin... 👍