Kubraseyit00 Aslında 16+4 haftayim ama sonuca sadcee doktor bakmıştı gayet iyi sorun yok dedi. Ama ben hic anlamam nedense degerler yuksek geldi tabi doktor daha iyi biliyor onda sıkıntı yok 😅😅😅 anlayanlar bir bakabilir mi https://i.hizliresim.com/QPGrX3.jpg
Efuchama Düşük risk hiç endişe etme ortaya yakın çıkmış diye insan şüphe ediyor ama perinatolog baktı benimkine de hiç endişe etme diyor 🤗
Kubraseyit00 Efuchama evet ya o sema da yuksek kismi gorunce ister istemez endise duydum. Ben gormemistim sonucu almayi unutmustum yeni aldm hatta ozellikle sordum iyi dimi sıkıntı yok diye gayet iyi saglikla gelsin dedi yinede ana yuregi 😂😂😂