eliff33 siz şuan kaçıncı haftadasınız ve ne durum da siniz bizi iki hafta sonra kontrole gelmemi takip etmemiz gerektiğini söyledi kan akışı sıvısı herşey normal fakat küçük bebek olucak demesi aklımıza takıldı nasıl yani 4 kilo bi bebek dogmayacagini ictenlik hissimle zaten biliyorum fakat kilo olarak küçük bebek doğacak sanırım deil mi küçük bebekten kastı?