Lylcrdkc Kızlar testim pozitif çıkmıştı ama kanamam başladı daha önce böyle olup gebeliği devam eden var mı?
Deletedmom0510 Lylcrdkc adet kanamanla birlikte düşük yapmışsın canım.Bende aynı şekilde düşürdüm...Allahm gönlüne göre versin 🙏
Badevehande Kaç gün gecikti kanama iyi değil düşük olabilir acil doktora gidin test pozitif çıkmışsa eğer
Necla_Y Lylcrdkc Lylcrdkc kusura bakma öncelikle geçmiş olsun bende şuan kimyasal gebelik yaşıyorum kan testini ölçtülermi
Blackkcat Lylcrdkc bende eylülde yaşadım ilk 40çıktı 4gün sonra kanama başladı ve 20ye düştü sonra 3.5tu falan gitti işte,geçmiş olsun
Necla_Y Banada kimyasal gebelik yaşıyosun dediler ama benim değerlerim yükseliyordu bugün tekrar kan verdim 91den 229a çıkmış ama kanama devam ediyor doktor kimyasal değil normal gebelik yükselişin çok iyi değeri takip etmeye devam ediyoruz ve 2000 ulaşınca keseye bakacaz dedi