MuallimeGK Tam 20 haftalık hamileyim bebeğin plesantası rahme çok yakın dedi doktor birkaç hafta sonra çıkmazsa o zaman korkmamız lazım dedi ama benim karnımın altında çok ağrı var aynı şeyi yaşayan var mı
Ayashatun MuallimeGK bende 19+5 bugun bende cok yogun karnim altinda rahim ustu hemen yani agri agirlik hissediyorum bende korktum insallah birsey degildir 😣
26mrv MuallimeGK banada 17de öyle demişti canım 26 ya kadar normal sayılır çıkmazsa ona göre bir yol izliycez demişti doktprum şuan 22 yim inşalllah düzelir sağ salim kavuşuruz bebeklerimize
MuallimeGK Ayashatun Bir dahaki kontrolünüzde söyleyin muhakkak rahim ağzınızı da ölçtürün benimkinde ölçüm yapıldı😞
26mrv MuallimeGK Arada yorulduğumda felan fazlaca ağrı oluyor ,devamlı yatmaya çalışıyorum ayaklarımı kaldırıyorum felan ama nafile 21de detaylıya girdim hala aynı
MuallimeGK 26mrv ben de 22. haftada gireceğim ayrıntılıya o zaman plesantaya da bakılacak bir de ben öğretmenim ayakta durmakta çok zorlaniyorum 😔