Happymumsyy Selam tatlı hamileler her sabah bir Demir alıyorum gün içinde omega3 decavit akşam da kalsiyum magnezyum içiyorum merak ediyorum neler kullanıyorsunuz? Bebişlerin kilosu ne alemde 😌🐥
Gurebaa Happymumsyy canım ben de her sabah D vitamini 5 damla, omega3 ve demir ilacı toz sidefer kullanıyorum. Haftada bir B12 iğnesi vuruluyorum. Bedenim ilacı sindirmediği için hap olarak kullanamıyorum hiçbir şeyi.
Dilaraatac Bende ilaçları kullanmaya yeni başladım sadece omega3 almadım.geçtiğimiz ctsi 1kilo41gramdı
Edaa3595 Bizde troid vitamin ve demir ilacı kullanıyoruz cumartesi doktorumuz 890 gram dedi bugün devlette ki doktor 960 gram dedi sanırım makinalar arasında farklı ölçüm yapılıyor şuan kızımın kaç gram olduğunu bilemiyorum bende 😂