defne55 Ademnilay ben yedim canım çok da severim sade veya salata da çok yedim 38 günümüz kaldi doğuma bi sorun yaşamadım
Minikmucizem_ Ademnilay ton baligini doktorlar obermiyolsr civa icerdigi icin. Int de bu konuyla ilgili bilgi bulabilirsiniz bayagi
Ademnilay defne55 bende cok severim onu bende sade degil de melemen gibu yaparim domates sogan biber sebmem diye koymuyorum onlari pisirip ustune yumurta kirarim cok severim hemde
Dorukunannesi95 Ademnilay ben 37 haftalik oldum canim. Yani iyi marka almak lazim dardanel aliyorum ben haftada en az 2 tane yiyorum salatayla bebegimin kilosu suan 3500 gr. Bundan midir bilinmez tabi
ballicoreklerim Ademnilay o cok zararlıymış canım o şekilde tüketme istersen hamsi sardalye somon alabalık tarzı balıklar tüketmelisin kapalı konserve olan hiç bisey tüketme doktoruna da danış bende cok seviyorum bolca yerdim gebelikten önce ama şimdi tüketmiyorum
Efuchama Ben de yiyorum konserve gıdalar sıkıntı o tenekeden ötürü açıkçası pek takmadım çok tüketmediğim için haftada ya da iki haftada bir salataya ekliyorum
112 Çok severim ama hamileliğimde tüketmedim. Haftada 1-2 balık tüketiyorum özellikle somon çok benziyor deneyebilirsiniz
Ademnilay ballicoreklerim ye ye canim ben pisirip yiyorum domatesli soganli yumurta kirip yiyorum inanilmaz oluyo 🤭🤭🤭
ballicoreklerim Ademnilay ben salatada seviyorum canım ya ☺️☺️ Bol limonlu domates salatalıklı güzel oluyor 🙏☺️💝 teşekkür ediyorum tarif içinde