Gamze333 şu gercegı unutmayalım her kadın farklıdır senin bedeninle. Benimki aynı olamaz. Hamilelik aynı ama. Beden farklı belkı ona yaramamıstır. İyi gelmemıstr. Rahatsızlığı vardır zaten hamilelik doneminde herkesin Bı fikri var. Her kafadan Bı ses. Cıkar gene ıcının tamamen rahatlaması ıcın doktoruna sor ben hıc duymadım. Lazer bile yapılabılıyo ise yaramazsa da 😊 oje sanmam ben ama. Gene de sor doktora her soylenene. Dogru olsaydı