BuFi2012 ben de 19+2 deyim dün ilk kez 12-8 çıktı. hamile olmadan önceki tansiyonum bu sekildeydi, ama bundan önce ne kadar doktora gittiysem hep 10-7 10-6 hep öyleydi. başlarda vücut hamileliğe alışmaya çalıştığı için bi çok sey değişiyormuş tansiyon düşüklüğü çok normal yani. hatta bütün arkadaşlar benim de düşük demiş bak eger kötü bişey olsa elbet bi doktor uyarırdı canım merak etme☺