Semraca kendi hikayemi gördüm sizde. 39+6 ya kadar normal doğumu bekledik. Bebeğimin baş çevresi büyük ve kilosu fazla olduğu için kanala inemedi. Apar topar sezeryan kararı aldık. 40+2 de sezeryan oldum ve iyi ki doktorumu dinledim. Bebek çıkmaz normal doğumdan sezeryana alınır o kadar sancıyı çektiğimle kalırdım. Hep olumlu düşündüm. Sezeryan sonrası hemen toparladım kendimi. Hemen sütüm geldi. Kilom hemen gitti. Tabi çok dikkat ettim ben. Hayırlısı ile yavruna kavuşmak nasip olsun 🥰 sağlıkla kavuşta normal ya da sezeryan hiç farketmez