Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Kalp atışı
Nur1010
Keseyi ve kalp atışını kaçıncı haftada gördünüz acaba ?😊
hndgkct
Nur1010
ben yarın gideceğim keseyi görmek için 4+4 olucağım inşallah görürüm 🙏♥️
Szeys
Nur1010
İkisini de ilk muayenede 6+1de gördük😊
Mebos
Nur1010
5 haftalıkken keseyi gördük 6+5 kalp atışlarını duydum
Gamze5461
Nur1010
7.haftada kalp atısını dydum 4 hafta da yalnızca keseyi gördüm
Hlyldz
5+3 de keseyi gördük 6+5 de kalp atışı 💗