Senatorun
Sağlık ocağı yapıyor bendende böyle testler istemişti ilk gebeliğim düşğk olduğu için İstanbul daki doktor sonra evime dönünce kendi doktoruma gittim test sonuçlarını gösterdim bu testleri neden istemişler dedi biz bu testleri çok düşükten sonra heyet kararıyla istiyoruz demişti şimdi 34. Haftam dayım çok şükğr herşey yolunda bence başka bir doktorlada mı görüşsen benim gibi gereksiz yere birsürğ test vermeni istemem