Necla_Y Hayat5anne inşallah çok sağol kaç günden beri duymadığım kalmadı artık tam ümidimi kay etmiştim ama işte mucize oldu bugün inşallah keseyi ve bebeğimide görürüm...
Bet7512 Bende 12 ekimde gittim 6+3 tü o zaman kalp atışı vardı ama derinden ve zayıf geliyordu doktorum 8. Haftaya kadar gümbür gümbür atması gerekiyor dedi. Muhtemelen düzelir dedi. Böyle olup sonradan düzelen var mı ? 7+5 te tekrar gideceğim kontrole. Şuan 7+0 haftalığım. ????