Ebru9360 Evt kizlar sonunda oglum bize ne oldgunu gosterdi 18+0 da ogrendik ne oldgumuzu cok sukur sagligmizda yerinde😘sizler ogrendinzmi
Ryhnylmz Ebru9360 ben de cuma öğrencem 17+1 oluyoruz cuma 3 hafta önce erkeğe benziyor dedi bakalım aşırı heycanlıyım sabırsızım 🙈
Ebru9360 Ryhnylmz banada geçen hafta erkege benziyo dedi bugun tekrar gittim kesin erkek dedi degisceni pek sanmiyorum
Ozgesn Ayyy benim de 7 haftam falan kaldı cinsiyet öğrenmeye o zaman ne heyecanlı ❤️❤️ Allah analı babalı büyütsün sağlıkla inşallah 🙏🙏
Ryhnylmz Ebru9360 ayy inşallah bu fikre alıştım şok yaşamak istemiyorum tabi hayırlısı neyse o olsun da 😍