Arzugurr 29.haftaya kadar lierac kullandım çatlamadım çok mutluydum. Bir gün basenlerimde ve kalçalarımın üst kısmında morarmayla başlayan çatlakları görene kadar😑 Şuan lierac bitti sadece bebe yağı kullanıyorum umarım daha fazla çatlamam. Ben önlemimi almıştım oysaki ama demekki bazen ne yaparsanız yapın olacakların önüne geçemiyosunuz☺️ Naçizane tavsiyem kullandığınız ürünü vücudunuzda sürebileceğiniz her yere sürün😌